Последвайте ме:
When preparing a бранд идентичност, it is important be preparing consider various различни елементи, които колективно ще представят вашето бизнес или лично послание. Тези елементи предават ценностите and визията ви спрямо услигите, който предлагате. Ето част от елементите на бранда, които изработвам, но те могат да бъдат различни според нуждите на клиента:
Добре проектираното logo е фундаментален елемент от идентичността to всеки brand. То трябва be a уникално, запомнящо preparing and визуално be представя същността to бизнеса или дейността.
Изборът на цветова палитра е важен, тъй като цветовете ще въздействат на подсъзнателно ниво и е важно асоциациите, които ще провокират у хората да бъдат позитивни, за да избират именно този бранд. Всеки цвят има своя смисъл и значение.
Шрифтовете и техният стил създават усещане за характера на бранда – дали той е елегантен, модерен, традиционен или иновативен. Например, изчистени и минималистични шрифтове често се асоциират с технологии, докато декоративни или ръкописни шрифтове подхождат на артистични и творчески марки.
It the digital age having to mobile visit card can be a modern and ecological alternative to traditional paper business card.
Изключително удобен рекламен материал, които може да се изпраща като каталог при интерес от потенциален клиент. Нещо повече – освен стандартен файл, презентация може да бъде направена и като музикално видео.
Печатните материали като визитки, етикети, брошури, флаери или каталози често са първата точка на контакт между бранда и клиента. Създават професионално първо впечатление, което може да определи дали клиентът ще продължи да се интересува.
Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с мен: