Последвайте ме:
Когато се подготвя бранд идентичност, е важно да се вземат предвид различни елементи, които колективно ще представят вашето бизнес или лично послание. Тези елементи предават ценностите и визията ви спрямо услигите, който предлагате. Ето част от елементите на бранда, които изработвам, но те могат да бъдат различни според нуждите на клиента:
Добре проектираното лого е фундаментален елемент от идентичността на всеки бранд. То трябва да бъде уникално, запомнящо се и визуално да представя същността на бизнеса или дейността.
Изборът на цветова палитра е важен, тъй като цветовете ще въздействат на подсъзнателно ниво и е важно асоциациите, които ще провокират у хората да бъдат позитивни, за да избират именно този бранд. Всеки цвят има своя смисъл и значение.
Шрифтовете и техният стил създават усещане за характера на бранда – дали той е елегантен, модерен, традиционен или иновативен. Например, изчистени и минималистични шрифтове често се асоциират с технологии, докато декоративни или ръкописни шрифтове подхождат на артистични и творчески марки.
В дигиталната ера притежаването на мобилна визитка може да бъде модерна и екологична алтернатива на традиционните хартиени визитки.
Изключително удобен рекламен материал, които може да се изпраща като каталог при интерес от потенциален клиент. Нещо повече – освен стандартен файл, презентация може да бъде направена и като музикално видео.
Печатните материали като визитки, етикети, брошури, флаери или каталози често са първата точка на контакт между бранда и клиента. Създават професионално първо впечатление, което може да определи дали клиентът ще продължи да се интересува.
Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с мен: